Start-up akademija

Razvojna agencija Zagreb- TPZ nastavlja pozitivan trend  educiranja i usavršavanja poduzetnika u Zagrebu kroz program Start-up akademije.

Program Start-up akademije provodi se u Plavom uredu- Poduzetničkom centru Grada Zagreba. Namijenjen je svim poduzetnicima početnicima na području grada Zagreba kao i onima koji namjeravaju postati poduzetnici. Program je namjenski dizajniran za poduzetnike početnike koji koriste mikrokredite, bespovratne potpore i druge poticaje.

Cilj programa je pružiti poduzetnicima osnovna znanja koja su im potrebna za uspješno vođenje poduzeća i opstanka na tržištu, te time povećati broj uspješnih start-up poduzeća u Hrvatskoj.

Uspješnim završetkom programa polaznici dobivaju certifikat o završenoj Start-up akademiji. 

Pohađanje seminara u okviru Start-up akademije se ne naplaćuje.

Sadržaj seminara:

  • Razrada poslovne ideje  – Potrebno je dosta prakse i iskustva da biste brzo evaluirali svoju poslovnu ideju. Na ovom seminaru objašnjavamo kako prepoznati pravu priliku, kako doći do dobre poslovne ideje, kako pravilno odrediti dobre i loše strane poslovne ideje.
  • Zakonodavni okvir i pravni oblici poduzetništva  – Što osnovati, poduzeće ili obrt? Koji pravni oblik izabrati? Kako odrediti poslovno ime? Naučite kako osnovati trgovačko društvo, kako obrt, koliki su troškovi osnivanja, godišnji fiksni troškovi, plaća i ostale obaveze.
  • Upravljanje ljudskim potencijalima  – Prilikom zapošljavanja radnika potrebno je voditi brigu o zakonskoj proceduri i ostalim stručnim pitanjima. Snalaženje u moru propisa i zakonskih odredbi nekada nije lako, ali zato donosimo jednostavne korake zapošljavanja radnika.
  • Računovodstvo i financije  – Na seminaru financije i računovodstvo vodimo vas kroz osnovne pojmove, troškove, poslovne knjige, financijska izvješća, bilanca, račun dobiti gubitka, novčani tijek, pokazatelji likvidnosti, zaduženosti, aktivnosti i profitabilnosti. Kada se plaća PDV? Kada postajete obveznikom PDV-a?
  • Prodaja i marketing  – Što je važnije: prodaja ili marketing? Gotovo da prate jedno, drugo i nadopunjuju se u najvažnijim pitanjima. Kod prodaje učimo kako se ponašati na prodajnom sastanku, kako odgovoriti na prigovore, aktivno slušati. Prodajni rezultat ovisi o obje strane. Marketing promatramo kroz četiri varijable: proizvod, cijenu, promociju, prodaju i distribuciju.
  • Razrada poslovnog plana  – Kroz seminar se razrađuje metodologija izrade poslovnih planova – od planiranja, plana i svrhe, koje su najčešće greške, kakav je sadržaj poslovnog plana, fizički aspekti plana, financijski aspekti plana.

Nakon završene Start-up akademije dobivate certifikat  o završenoj Start-up akademiji, a osim toga dostupne su i brojne druge edukacije koje vam mogu pomoći u daljnjem poduzetničkom radu.